Yeniden Merhaba!

Evet dostlar, geldim. "Herkes işinin başına" değil mi! Okuduğum şehre döndüm ve daha önce de söylediğim gibi kaldığımız yerden devam edeceğiz. Bahsettiğim seri hikaye konusu üzerine oldukça düşündüm ama yazamadım. Sürekli yoğunlaşma isteyen konular bunlar. Dolayısıyla seri hikaye işi şimdilik rafa kalktı. Bu konuda mahcubum.

Blogun ziyaretçi sayısı bayağı düşmüş ama  az sayıda da olsa günlük mutlaka siteye giren insanların olması beni sevindirdi. Yavaş yavaş tempoyu hızlandıracağız. Yaz tatilinin başında yazdığım yazıyı tekrar okudum. Üç koca ay geçti ve daha dün gibi geliyor bana. Zaman çok hızlı geçiyor, hatta gün geçtikçe daha da hızlı geçiyor gibi. Ama size daha köyde geçirdiğim zamanları anlatacağım. Orada bu konular üzerine bol bol düşünme vaktim oldu. Çok farklı coğrafyalarda çok farklı insanlarla tanıştım. Güzel anılar, güzel tecrübeler biriktirdim. Yeni bir olayla karşılaştığımda "İşte" diyorum, "Puzzle'ın bir parçası daha tamamlandı." Yeni yerler görmek, yeni insanlar tanımak ve farklı hayatları gözlemlemek... En önemlisi de bu sanırım. Hayatı bir bütün olarak kavramak.

Blogun yeni görünümünü umarım beğenmişsinizdir. Yeniden merhaba...

2 yorum :

  1. Merhaba hoş geldin tekrar :))
    tatil güzel de hemen geçiyor değil mi bir de işe başlayınca daha acı...
    haydi kaldığın yerden devam bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin:) bloğun yeni görünümü özellikle yazı tarzını çok sevdim. Türkçe konuşma takıntımı/ saplantımı biliyorsun değil mi? Puzzle demiyoruz bulmaca diyoruz gözünü seveyim:)))))e yediğin içtiğin senin olsun anlat bakalım gördüğün yerleri derler bizde ...:)

    YanıtlaSil