Yaz Planı

Okulların kapanmasıyla ben de üniversiteyi okuduğum şehirden İstanbul'a döneceğim. Yaz tatili boyunca internetle, bilgisayarla pek işim olmayacak. Çalışma hayatına atıldıktan sonra sanırım internet ve bilgisayarsız "yaşamam" pek mümkün değil. Dolayısıyla önümde kalan son bir iki "yaz tatili"ni hak ettiği gibi geçirmek istiyorum.

Yakında bir daha yaz tatiline çıkamayacak olmamın hüznünü yavaştan hissetmeye başladım. Aynen çocukluğumun bitişi gibi birkaç seneye onun içinde bir yazı yazarım?!


İlk 1 ay stajım var. Daha sonra 1 ay kadar köyde ve birkaç gün de denizde olacağım. Son 1 ay da İstanbul'da bana kalıyor. Yani dostlar, tatil boyunca düzenli yazı yayınlamayacağım. Belki 2 - 3 haftada bir, belki de hiç! Tabi bu yazı yazmayacağım anlamına gelmiyor. Ben klavye yerine elime kağıt kalem alıp yaz boyu yazmaya devam edeceğim. Ama bunları okumak yaz sonu mümkün olacak :)


Derslerin verdiği zaman sıkıntısı olmadığından, bir sürü yer gezip çok daha iyi yazılar yazacağım. Üstelik bu sefer bir dolu fotoğraf da çekeceğim yazılar için.


Blogu açtığımdan beri 32 yazı yayınlamışım. Hemen hepsi içime sinen güzel yazılardı. Blogun bu ilk dönemi bence gayet iyi geçti. 4 ayda güzel insanlarla tanıştım. Blog yazmayı sevdim ve benim için de iyi bir tecrübe oldu.


Şu an yayınlamadığım bir çok yazı var. Yazın herkes bir yere kaçtığından bu yazıları da yaz sonuna bırakıyorum. Dediğim gibi arada bir iki tane yayınlayabilirim. Siz bu arada eski yazılarımı okuyabilirsiniz.


Daha önce bahsettiğim üzere bir hikaye serisi üzerine de düşüneceğim. Yazmayı planladığım konuların yanısıra, yazın gezdiğim yerler, başımdan geçenler, yazın yaşadıklarım hakkında da bir sürü yazı çıkacak. 


Yaz sonu kaldığım yerden devam edeceğim. Görüşmek üzere. Beni unutmayın.

9 yorum :

  1. İlk tatile kaçan sen oldun yahu :D Artık eski yazını nasıl okuyacaksak hepsini okudum :D Bence yayınla yazılarını. Yaz sonu çok uzun yaw. İyi tatiller diliyorum efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah, dediğim gibi arada yayınlayabilirim, ayda bir gibi olabilir, sağol :)

      Sil
  2. iyi tatiller simdiden, zaten yazın buralarda kımse olmaz dıye tahmın edıyoum tadını çıkar tatılın

    YanıtlaSil
  3. Daha güzel yazılarla döneceğine eminim :))
    Ama şimdi sana yayınla da diyemem gönlünce yap son tatilini :)
    Ama geri dön ihmal etme buraları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle döneceğim Şeymacım, teşekkürler :)

      Sil
  4. şimdiden iyi tatiller :)) fotoğrafları ve gezi anılarından oluşacak yazıları okumak için sabırsızlanıyorum :)) Tekrar görüşmek üzere :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hazel ablacım, görüşmek üzere :)

      Sil
  5. Merhabalar,
    Bende herkese gönlünce geçireceği güzel bir tatil diliyorum.
    Bu arada ben Fatma :) Bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    İzmir'den sevgiler,

    YanıtlaSil