Sosyal Medya Mimi

Deeptone sosyal medya mimi göndermiş. Soru şu: 


“Twitter, facebook, tumblr gibi tüm sosyal medya kapansa… Son sözlerimiz/tavrımız ne olur?” 

Sosyal medya sitelerinden en çok kullandıklarım, Twitter ve YoutubeBlogu açtığımdan beri Google+ ve Blogger da en çok kullandığım mecralardan oldu. Youtube'u daha çok eğitim amaçlı kullanıyorum. Çok iyi vblogger'lar, çok iyi kanallar var. Bayağı besleniyorum yani Youtube'dan.


Dolayısıyla en çok Youtube ve Blogger'ın kapanmasına üzülürdüm, biraz da Twitter'a. Tumblr fotoğraflarına bayılıyorum ama etkin kullandığım bir yer değil. İlginç bir şekilde Facebook'un popülerliği azalıyor. Ben de artık çok az uğrayıp çıkıyorum. Sonu Myspace gibi olacak sanki Facebook'un. Neyse ki Whatsapp'ı aldılar, oradan tutunabilirler yarışa. Instagram, Pinterest, Foursquare, Flickr gibi sitelere ise ayda yılda bir girerim. LinkedIn de hiçbir işe yaramayan bir sitedir. Formspring bi ara en çok uğradığım ve takip ettiğim insanlar hakkında bilgi aldığım yerdi. Ama zamanla popülerliği düştü, adını da değiştirdi.

Nihayetinde, kapanan sitelere nasıl erişildiğini yakın zamanda gördük. Siteyi komple kaldırsalar, yerine benzer işlev gören yenisi çıkacaktır. İnterneti komple yasaklasalar VPN ile yine devam ederiz. Kaçış yok yani :D

Bu sosyal medya mimi için neredeyse herkes mimlendi. O yüzden kimseyi mimleyemiyorum :) Deep'e teşekkürler.

2 yorum :

  1. Face e anneme fotoğraf gönderdiğimden annem çok üzülür,ben de Youtube'dan eva videoları izliyorum zaten bu hobiyi sırf izleyerek öğrendim hem ben hem blog izleyicilerimiz üzülür,twittera bayadır girmiyorum ama hiçbirisinin kapanmasını istemem zaten demokrasilerde de kapanmaması gerektiğini düşünüyorum Allah'a şükür çoluk çocuk hiçbir şey olmasa da bizim evde neşe bol ama yalnız ve yatağa bağlı insanlar onlar için olmamalı,kapanmamalı :(

    YanıtlaSil