Çekiliş Sonucu

Blogun ilk çekilişini kazanan belli oldu. Çekilişi random.org üzerinden yaptım, video çekmedim. Çekilişe katılanların listesi aşağıdaki gibiydi, çoğu şartları tam olarak yerine getirmese de tolerans gösterdim:

  1. Ebru Benson 
  2. Hakkı Karadeniz 
  3. Hazel Biçare 
  4. Çiçek Atakan 
  5. dg Su Perisi dg 
  6. Gökçe Şen 
  7. Küçük Sırlar 
  8. afacanikizler 
  9. Cumali Fırat
  10. Supercellma 
  11. Emrah Özdemir 




Random.org'da çekiliş için 1 - 11 arası sayı verdim.

Ve sonuç...



Kazanan: Supercellma blogunun yazarı Selma Akdemir !

Kendisiyle iletişime geçip en yakın zamanda çalışmalarımı teslim edeceğim. Kazanamayanlar üzülmesinler, ileride bu çekilişi şartları azaltıp, ödülleri çoğaltarak geliştireceğim. Çekilişi duyuran, katılan herkese teşekkür ediyorum. 

2 yorum :