İşinize Yarayacak Uygulamalar

Bugün sizlere uzun zamandır oradan buradan not ettiğim ve çoğunu kullandığım birkaç farklı internet sitesi ve uygulamadan bahsedeceğim. Mutlaka işinize yarayacak olanlar olacaktır diye düşünüyorum.


Trickedouttimeline.com



Facebook profiliniz için harika bir uygulama sitesi. Bazen denk gelmişsinizdir, afilli facebook kapaklarına. İşte Tricked Out Timeline sizin için bu dikkat çekici ve şık kapakları hazırlıyor.


Seesmic


Sosyal medya hesaplarınızı tek yerden yönetmek istiyorsanız veya Twitter’da birden çok hesabınız varsa bu uygulama çok işinize yarayacak. Sosyal medya sitelerine girmeden, Seesmic üzerinden hesaplarınızı yönetebiliyorsunuz. En kullanışlı olduğu durum birden çok Twitter hesabına sahip olduğunuz durum. Twitter üzerinden tek tek çıkış yapıp, hesaplar arası geçiş yapmak yerine hesaplarınızı Seesmic arayüzünde yan yana görüp, yönetebiliyorsunuz. Toplu gönderim yapabiliyorsunuz. 


Masaüstünde çalışan versiyonunun yanısıra, Android cihazınız için Google Play sürümünü veya bilgisayarınız için Google Chrome web tarayıcısı üzerinde çalışan sürümünü indirebilirsiniz.



Not: HotSuite, Buffer, SpredFast gibi bir çok sosyal ağ yönetim programları mevcut. Fakat benim tercihim Seesmic.



Way2Blogging.org


Blogger’lar için eklenti paylaşan bir çok Türkçe sitenin beslenme çantası. Widget’lardan temalara, hazır kodlardan, eğitici makalelere kadar birçok konuda bloggerlar için oldukça yeterli bir kaynak sunuyor. Üstelik ücretsiz. Biraz İngilizce biliyorsanız, bloğunuz için gerekli şeylere ilk ağızdan ulaşmış olursunuz.



Justdelete. Me

Hepimiz, gün geçtikçe birçok internet servisine kayıt oluyoruz. Fakat hepsini düzenli olarak kullanmıyoruz. İngiltere’nin Portsmouth şehrinde yaşayan yazılımcı Rob Lewis ile arayüz tasarımcısı Ed Poole’un geliştirdiği JustDelete.Me, dünya üzerinde en çok kullanılan web sitesi ve servislerdeki üyelik hesaplarınızı nasıl kapatacağınız noktasında size yardım ediyor.

Tumblr, Skype, PayPal ve Twitter gibi birçok uygulama ve internet sitesindeki hesaplarını sonlandırmak isteyenler justdelete.me üzerinden istediği bağlantıyı bularak hesaplarını kapatabilirler.

Justdelete.me arayüzünde görebileceğiniz gibi, sitelerin üyelik kapatma zorlukları sırasıyla yeşil, sarı, kırmızı ve siyah olarak listelenmiş. Yeşil, en kolayı, kırmızı ise site ile iletişime geçmenin gerekli olduğunu söylüyor. Siyah renkli sitelerdeki hesaplarımızı ise maalesef kapayamıyoruz.



Evet sakin, Blogger hesabı kapanmıyormuş :s


10 yorum :

  1. Benim için en ideal olanı sanırım seesmic... Güzel konu olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ben biraz bu konularda zorlanıyorum yaş da var pek aklım almıyor:)))ama afilli facebook ya da blog kapakları, görüyorum imreniyorum o yüzden bilgisayardan anlayanlar için çok harika bilgiler vermişsiniz..ben beceremesem de emeklerinize teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kendinize haksızlık etmeyin, en azından bir blogunuz var ve onu yönetiyorsunuz. Burada paylaştıklarım da pek zor şeyler değil. Mesela facebook kapakları için paylaştığım sitede kapak yapmak oldukça kolay. Yazılarınızdan anladığım kadarıyla araştırmayı seven birisiniz. Bu özellikte bir insan her şeyi başarabilir :)

      Sil
  3. güzel bilgiler, teşekkürler.
    Bu arada mimlendin:) şuraya alayım:) http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/03/canm-mor-rimel-beni-mimlemis-ben-de.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belgin Abla, en kısa sürede cevaplayacağım :)

      Sil
  4. Teşekür ederim. Uygulamaların hepsini denemeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, faydalı olduysam ne mutlu.

      Sil
  5. Bu güzel bilgiler için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil